Ogłoszenie dot. bezpłatnego przekazania kompostowników mieszkańcom Gminy Olkusz w ramach ,,Programu wsparcia finansowego dla gmin z terenu województwa małopolskiego w zakresie zaopatrzenia w kompostowniki’’, dofinansowanego z budżetu Województwa Małopolskiego.
Kompostownik można otrzymać, po złożeniu wniosku o użyczenie kompostownika, w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu (pokój 119). W pierwszej kolejności kompostowniki otrzymają osoby, które w dniach od 29.01.2024 r. do 02.02.2024 r. złożyły do Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu formularz zgłoszeniowy osoby zainteresowanej otrzymaniem bezpłatnego kompostownika o pojemności minimum 720 litrów w ramach „Programu wsparcia finansowego dla gmin z terenu województwa małopolskiego w zakresie zaopatrzenia w kompostowniki” dofinansowanego z budżetu Województwa Małopolskiego.
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu, do wyczerpania puli zakupionych kompostowników. Na nieruchomość, na którą złożono wniosek o przyznanie kompostownika, przysługuje jeden kompostownik.
Wnioski niekompletne lub nieprawidłowo wypełnione, po bezskutecznym wezwaniu do uzupełniania w wyznaczonym terminie, pozostaną bez rozpatrzenia.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku, wnioskodawca zobowiązuje się do podpisania umowy użyczenia kompostownika w terminie wskazanym przez pracownika Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu. Niepodpisanie umowy w ww. terminie stanowi podstawę do odmowy przyznania kompostownika.
Do podpisania umowy i odbioru przydomowego kompostownika uprawniony jest użytkownik legitymujący się dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Wniosek o użyczenie kompostownika może złożyć każda osoba fizyczna będąca mieszkańcem Gminy Olkusz, która nie zalega z płatnościami za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Załączniki: