Szukaj

Terminy płatności za śmieci

Informujemy, że na podstawie Uchwały Nr XXIV/348/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi wnoszona jest przez właścicieli nieruchomości RAZ NA KWARTAŁ, z dołu, bez wezwania, w następujący sposób:

  1. do 15 kwietnia – za I kwartał każdego roku kalendarzowego,
  2. do 15 lipca – za II kwartał każdego roku kalendarzowego,
  3. do 15 października – za III kwartał każdego roku kalendarzowego,
  4. do 27 grudnia – za IV kwartał każdego roku kalendarzowego.

 

Dopuszcza się także wnoszenie opłaty jednorazowo, za więcej niż jeden miesiąc z góry.

Opłaty można wnosić:

  • w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu w dniach i godzinach pracy Urzędu,
  • na rachunek bankowy 88 1240 2294 1111 0010 4938 9482,
  • na indywidualny rachunek bankowy,
  • u inkasenta (w przypadku sołectw).

Wszelkie informacji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi udzielane są pod nr tel. 32 626 01 18, 32 626 01 19

Skip to content