Szukaj

Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz przypomina właścicielom nieruchomości wyposażonych w przydomowe oczyszczalnie ścieków o obowiązku dokonania zgłoszenia eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków do Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz zgodnie z art. 152 ustawy Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.).

Do zgłoszenia należy dołączyć kopię zgłoszenia budowy indywidualnej przydomowej oczyszczalni ścieków, bądź decyzję na budowę budynku mieszkalnego wraz z przydomową oczyszczalnią ścieków oraz załącznik graficzny z naniesioną przydomową oczyszczalnią ścieków.

Druk zgłoszenia eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków można pobrać ze strony :

https://bip.malopolska.pl/umigolkusz,a,729246,zgloszenie-instalacji-do-eksploatacjirezygnacja-z-rozpoczecia-albo-zakonczenia-eksploatacji-instalac.html

Wypełnione i podpisane zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków należy  złożyć na dziennik podawczy tut. Urzędu lub przesłać z podpisem elektronicznym na skrzynkę ePUAP /il751m3lrx/skrytka.

Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu /pok. 317/ bądź telefonicznie: 32 626 01 67.

Przejdź do treści