OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY OLKUSZ
o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz – zmiana nr 27
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023 poz. 977 z późn. zm.), art. 39 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr LII/583/2023 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 30 maja 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz – zmiana nr 27,
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz – zmiana nr 27
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 09 października 2023 r. do 31 października 2023 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godzinach pracy Urzędu oraz o publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
Obszar ww. opracowania obejmuje działki nr 859, 858, 856, 857, 855 obręb Pomorzany, gm. Olkusz (wg załącznika nr 1 do uchwały o przystąpieniu) oraz działki nr 670/1 i 670/2 obręb Żurada, gm. Olkusz (wg załącznika nr 2 do uchwały o przystąpieniu).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Olkusz rozwiązaniami odbędzie się w dniu 23 października 2023 r. o godz. 15.00 w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie studium oraz w prognozie oddziaływania na środowisko może wnieść uwagi.
Uwagi do projektu zmiany studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko należy składać w formie pisemnej do Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 listopada 2023 r.:
- pocztą na adres Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz,
- ustnie do protokołu – w Wydziale Urbanistyki i Ochrony Zabytków, pok. 102, Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: poczta@umig.olkusz.pl lub za pomocą platformy ePUAP
Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres oraz oznaczenia nieruchomości (nr działki, arkusz mapy), której uwaga dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz.
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz
Roman Piaśnik
Informuję, że:
- Złożenie wniosku/uwagi stanowić będzie odpowiedź na niniejsze ogłoszenie.
- Administratorem podanych we wniosku/uwadze danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz z siedzibą Rynek 1, 32-300 Olkusz i są one podawane w celu składania wniosków do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz.
- Składający wniosek/uwagę ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym, jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.
- Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
- Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
- Podstawę prawną przetwarzania podanych danych stanowi art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) tzn. dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
- Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl.