Trwa VII edycja Budżetu Obywatelskiego 2024. Chciałbym, by także w tej edycji budżetu obywatelskiego Mieszkańcy mieli wpływ na podejmowane decyzje. W związku z tym powołany zostanie Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego, w składzie którego będą uczestniczyć przedstawiciele mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz, którzy wyrażą chęć pracy w tym zespole, wspólnie z przedstawicielami Rady Miejskiej w Olkuszu i Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
Zespół dokona ostatecznego wyboru propozycji zadań zgłoszonych do VII edycji Budżetu Obywatelskiego, które zostaną poddane pod głosowanie Mieszkańców i będzie uczestniczył w monitorowaniu realizacji zwycięskich projektów.
Chciałbym, by przedstawicielami mieszkańców były osoby, które aktywnie uczestniczyły w dotychczasowych edycjach budżetu obywatelskiego. Dlatego proszę Mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz o zgłaszanie swoich kandydatur do pracy w Zespole ds. Budżetu Obywatelskiego.
Pisemne zgłoszenia proszę przesyłać do Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu do 4 września 2023 roku na formularzu dostępnym w Punkcie Informacyjno-Podawczym i na stronie internetowej Urzędu www.umig.olkusz.pl. Spośród zgłoszonych kandydatur dokonam wyboru dwóch osób do pracy w Zespole w terminie do 6 września 2023 roku
Roman Piaśnik
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz
FORMULARZ ZGŁOSZENIA KANDYDATURY DO ZESPOŁU ds. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO