Szukaj

OGŁOSZENIE

Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz

o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Bogucin Mały – Rabsztyn

Na podstawie art. 8h, 8i, 8j i art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 2 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.), zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Bogucin Mały – Rabsztyn (Uchwały Nr LXI/666/2024 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 22 stycznia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Bogucin Mały – Rabsztyn).

Konsultacje w sprawie ww. planu miejscowego prowadzone będą w następujących formach:

1.      zbieranie uwag w dniach od 28 kwietnia 2025 r. do 28 maja 2025 r.

2.      wyłożenie do publicznego wglądu, wraz z badaniem ankietowym w formie papierowej, które odbędzie się w dniach od 28 kwietnia 2025 r. do 28 maja 2025 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, w Wydziale Urbanistyki i Ochrony Zabytków, pokój nr 102, w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej pod adresem: www.umig.olkusz.pl, w Systemie Informacji Publicznej oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, w zakładce „Urbanistyka i Ochrona Zabytków” dalej „Publicznie dostępne wykazy danych, informacje o środowisku i jego ochronie” dalej „Projekty planów miejscowych wraz z prognozą oddziaływania na środowisko”,

3.      spotkanie otwarte poprzedzone prezentacją projektu planu, które odbędzie się w dniu 21 maja 2025 r. (środa) w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, w sali narad (nr 112) o godz. 15:00.

Zgodnie z art. 8i ust. 1, pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 i art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zainteresowani mogą wnieść uwagi w terminie prowadzenia konsultacji społecznych tj. w dniach od 28 kwietnia 2025 r. do 28 maja 2025 r.

Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz w formie papierowej (przesłane pocztą lub doręczone osobiście)  lub elektronicznej (tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@umig.olkusz.pl, bądź za pomocą platformy ePUAP), w tym z wykorzystaniem formularza dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Ministerstwa Rozwoju i Technologi(https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego) w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy oraz na zasadach określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz

Roman Piaśnik

Informuję, że:

1.     Złożenie uwagi stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Obwieszczenie.

2.     Administratorem podanych w uwadze danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz z siedzibą: Rynek 1, 32-300 Olkusz i są one podawane w celu składania uwag do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

3.     Składający uwagę ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

4.     Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.

5.     Składający uwagę ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

6.     Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym i ma charakter obowiązkowy.

7.     Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie uwagi bez rozpoznania.

8.     Podstawę prawną przetwarzania podanych danych stanowi art. 17 pkt 11, w związku z art. 18 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 11 pkt 14 w związku z załącznikiem nr 6 do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tzn. dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

9.     Składający uwagę ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego uwagę – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.

10.   Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl.

Przejdź do treści